Monday, December 28, 2009

A Tink dat we had... "COCSHIP"~


Kawan-kawan...

Ingatkah dulu seketika waktu pertama perkenalan..
We had so much laughter so much fun..
Tapi kan yang paling best..
When we swear together to always be the best among the best..

**Hadiah yang paling berharga from all the coccyxians is the COCSHIP**

Kawan-kawan...

One day bila aku dah tak mampu berjalan..
Aku nak korang sama-sama iringkan..
Waktu tu aku dah tak mampu nk panggil korang..
Korang sendiri yang kena datang..
Masa ini, aku masih mahukan hadiah..
But not just the COCCSHIP..

tapi....
AL-FATIHAH..

Korang tolong bacakan untuk aku ok..
Kerna masa tu aku dah tak mampu berkata-kata..
Pastu bila orang letak aku bawah papan..
Korang jangan nangis kerna aku bukannya hilang..
Aku akan sentiasa dihati kalian..

~PROMISE TAW!!~

**COCSHIP = FRIENDSHIP**

POSTED BY:
((( NAQID_SWIFT^9 )))
CO-BLOGGER


No comments: